Scopuri și temei juridic de utilizare
Conform legislației naționale (Legea 102/2005, cu modificări și completări, Legea 190/2018, Legea 506/2004) și legislației europene (Regulamentul 2016/679 / UE, Directiva 2016/680 / CE, Directiva 2002/58 / CE) în vigoare, Cabinetul de avocat Hanciu Oana Maria are obligația de a administra, în siguranță și numai în scopurile specificate, datele personale furnizate acestuia.
Cabinetul utilizează datele dvs. personale conform GDPR, în calitate de operator, prin structura sa, conform prevederilor legale specifice aplicabile, pentru desfășurarea următoarelor activități:
- înregistrarea întrebărilor și solicitarilor dvs., redactarea răspunsurilor și a răspunsulului catre dvs. si/sau reprezentanților dvs.;
- efectuarea unei lucrări precontractuale conform instrucțiunilor dvs. și după cum este necesar în circumstanțele dumneavoastră;
- expunerea informatiilor din site-ul web, precum și informații despre anexe;
- soluționarea reclamațiilor;
- înregistrarea și rezolvarea notificărilor privind datele cu caracter personal;
- încheierea de contracte pentru serviciile sale.
Dacă nu sunteți de acord cu furnizarea de date cu caracter personal, Cabinetul nu poate întreprinde lucrările legale pentru a răspunde la reclamații, pentru a oferi sfaturi sau pentru a pregăti contracte.
Temeiurile legale ale utilizării datelor
Datele dvs. cu caracter personal sunt utilizate pentru îndeplinirea obligațiilor legale ale operatorului, în conformitate cu articolul 6 secțiunea 1 litera c) și e) din GDPR. Legile care reglementează în principal activitățile oficiului sunt:
Regulamentul 2016/679 / UE, Directiva 2016/680 / CE, Directiva 2002/58 / CE / Legea 51/1995 a avocaților
Cod procedură civilă
Tipuri de date cu caracter personal pe care le folosim
Politica Cabinetului este de a colecta datele cu caracter personal necesare în scopurile menționate mai sus și necesită partajarea acestor date cu caracter personal. Categoriile de date cu caracter personal (clasice sau digitale) utilizate de Office sunt următoarele:
- Numele și prenumele
- Semnătură
- Detalii de contact – e-mail, telefon, adresă etc.
- Documentele de identificare și detaliile acestora
- Adresa IP (pentru operatorul site-ului și formularelor noastre)
- Tipul browserului (pentru operatorul site-ului și formularelor noastre)Ne rezervăm dreptul de a solicita alte date cu caracter personal pentru îndeplinirea serviciilor noastre, strict în conformitate cu legea.
Sursa datelor personale
Oficiul colectează date cu caracter personal direct de la dvs., precum și de la terțe părți (cum ar fi alte entități care fac anchete), precum și înregistrări publice.
Categorii de beneficiari ai datelor cu caracter personal
Datele dvs. personale sunt destinate utilizării numai de către operator (precum și operatorii site-urilor noastre, serviciului de e-mail și formularelor). Nu împărtășim datele personale înainte de a avea un contract cu dvs.
Perioada de păstrare a datelor cu caracter personal
Datele dvs. personale sunt stocate pentru timpul necesar îndeplinirii tuturor obligațiilor menționate mai sus, după care vor fi arhivate conform legii.
Drepturile și modalitățile dvs. de a le exercita
Conform normelor legale aplicabile, beneficiați de dreptul de acces, dreptul de rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea utilizării, dreptul la portarea datelor, dreptul la opoziție, precum și dreptul de a vă opune deciziilor automate individualizate . Pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să contactați direct responsabilul cu protecția datelor din cabinetul nostru de avocatură sau la email avocat.hanciu@gmail.com
Utilizarea datelor pentru date speciale sau pe baza consimțământului
Atunci când utilizarea datelor se bazează pe articolul 6 secțiunea 1 litera (a) sau articolul 9 secțiunea 2 litera (a) din GDPR, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea utilizării efectuate pe baza a consimțământului dvs. înainte de retragerea acestuia. Astfel, puteți modifica sau elimina consimțământul în orice moment și vom acționa imediat în consecință, cu excepția cazului în care există un motiv legal sau un interes legitim pentru a nu face acest lucru.
COOKIEURI PE SITE-ULLE NOASTRE
Un „cookie internet” (cunoscut și sub numele de „cookie”, „cookie browser” sau „cookie HTTPS”) este un fișier mic, format din litere și cifre, care va fi stocat pe computer, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator, de la care este accesat internetul. Cookie-ul este instalat prin cererea emisă de un server web către un browser (cum ar fi Internet Explorer, Chrome etc.) și este complet „pasiv” (nu conține software, viruși sau spyware și este posibil să nu acceseze informațiile de pe hard diskul utilizatorului). Un cookie este alcătuit din două părți: numele său și conținutul său (valoarea cookie-ului). Mai mult, este determinată perioada de existență a unui cookie; din punct de vedere tehnic, numai serverul care trimite cookie-ul îl poate accesa din nou atunci când un utilizator revine pe site-ul asociat cu serverul respectiv.
Pe site-urile web și sunt utilizate următoarele tipuri de cookie-uri:
1. Cookie-uri de la WIX (gazda site-ului), cum ar fi cookie-urile de sesiune, generate automat, utilizate pentru gestionarea aplicațiilor web (protocoale HTTPS, completarea on-line a formularelor);
2. Cookie-uri Youtube, cum ar fi videoclipurile de pe site. Acestea pot instala module cookie pe computerul dvs. atunci când îl jucați. Mai multe informații sunt disponibile pe site:
Cum puteți opri cookie-urile:
Utilizatorii își pot configura browserul pentru a respinge cookie-urile. Dezactivarea și refuzul de a primi cookie-uri pot face unele secțiuni / pagini impracticabile sau greu de vizitat și de utilizat (de exemplu, completarea formularelor online, vizionarea videoclipurilor). Mai multe informații despre cookie-uri pot fi găsite pe și.
TERMENI JURIDICI
Întregul conținut al site-urilor web este furnizat de către Cabinet în modalitatea afișată, nu constituie consultanță juridică și nu își asumă nicio responsabilitate pentru acesta sau pentru acțiunile bazate pe acesta. Nu creeaza nicio obligație pentru Cabinet. Orice întrebare adresată de dvs. este, de asemenea, fără caracter obligatoriu pentru noi și poate avea ca rezultat doar o ofertă contractuală din partea noastră, pe care o puteți accepta sau respinge. Doar după acceptarea unei oferte și acordul unui contract de asistență juridică, există o relație obligatorie avocat-client între cabinetul de avocatură și dumneavoastră, care va fi apoi guvernată de propriile condiții convenite.